البحث في النتائج

نتائج البحث 1-20 من 48.

• اقتبس من Warda: “اقتبس من ELTININ1: “اقتبس من Warda: “اقتبس من ELTININ1: “اقتبس من Warda: “مش راح يبارزكك هذا تخصص لفلات صغيرة فقط . ” ههههههههههههه خلي حد غيرك يتكلم يكون راجل مش واحد حاططت صوره اخته وعامل حساب لكلاب الحريم يساعدوه يخي ربنا يكسفك عره المصرين ربنا يتوب علينا من اشكالكوانا قتلو وكاسر عينو وعين الصفر والزرق خليكم منقهرين ” مرسي ع كلامك مع اني مبشتمش حدكاسر عنيهم ؟؟؟ بدليل انك تقتل لفلات 80 و 78 و لفلك 130 بجد شابووه ليك و ل الى علمك السيستم تبع اللعبة ” هههههههههههههههههههههههههه …

• اقتبس من Warda: “اقتبس من ELTININ1: “اقتبس من Warda: “مش راح يبارزكك هذا تخصص لفلات صغيرة فقط . ” ههههههههههههه خلي حد غيرك يتكلم يكون راجل مش واحد حاططت صوره اخته وعامل حساب لكلاب الحريم يساعدوه يخي ربنا يكسفك عره المصرين ربنا يتوب علينا من اشكالكوانا قتلو وكاسر عينو وعين الصفر والزرق خليكم منقهرين ” مرسي ع كلامك مع اني مبشتمش حدكاسر عنيهم ؟؟؟ بدليل انك تقتل لفلات 80 و 78 و لفلك 130 بجد شابووه ليك و ل الى علمك السيستم تبع اللعبة ” هههههههههههههههههههههههههه شابوه يلا عيب عليك يلا انتا اكيد تبع …

• اقتبس من Warda: “مش راح يبارزكك هذا تخصص لفلات صغيرة فقط . ” ههههههههههههه خلي حد غيرك يتكلم يكون راجل مش واحد حاططت صوره اخته وعامل حساب لكلاب الحريم يساعدوه يخي ربنا يكسفك عره المصرين ربنا يتوب علينا من اشكالكو انا قتلو وكاسر عينو وعين الصفر والزرق خليكم منقهرين

• اقتبس من I7trm: “يازينك بس واضح ان الشباب معطينك اكبر من حجمك ليت الجي ام يقفل الموضوع الوضع طلع عن حده ” ماحد يعرف حدي انا كبير عليكم كلكم لاني كاسر عنيكو كلكو مافيكم كلب بيكون خارج الديره وانا في السيرفر وانتا اولهم من كتر اقتربك لحارس الساحه احسه ابوك احب اقولك كل زق ولا تحكي في ما لا يعنيك خليك في ديرتك واخرس ما اسمع لك حس ولا تحاول تسحب علي الجي ام انه يقفل الموضوع في فضايح ليكو كتير معيا

• رابعا:بالنسبه للخبرة خلوها دائمة 200%. خامسا:المسابقات نبيها بكثرة زعماء +مواتين+مسابقات ندائية + اكس او + متجر ضائع . عاشرا:ساوو ماتينات الظلام ينزل منها دروع لفل عاليه + اقراط زمرد وياقوت وكدا خلووو السيرفر يكون فيه حماس وما احد يمل . الاقتراحين دول 0% بس الباقي كفو ياريت يسوه بس اظن انك تكلم نفسك مافي شئ جديد من يوم ما فتح السيرفر غير اعتزال الناس

• اقتبس من I7trm: “الدائرة مهب الديره الديره هي : ما استدار من الرَّمْل مستوى الاملاء الـسيئ يوضح العمر الي انت فيه ” روح غير الحفظات ياحبيبي وخد الرضعه ونام ترا عمرك 6سنوات لا تحكي معا واحد في عمر ابوك

• اقتبس من QaTell: “اقتبس من NikoTen: “يعنى افهم من كلامك ما تقبل المبارزه ” يا حب التنين دا مدرى عمره ١٠ او١٥ يعنى اولادك م سنه ذا تافه لا تحط عقلك ب عقله ولو هو فيه حيل يجى بدقه دق بجيب منه تنانين صغيره ....كلاب طلع لها حس والله ... ” مين ده الي عمره 10سنين وتافه تدري ان الكلام ده عليك انت في عمر طفلي ويمكن ابني اكبر منك تلقي عمرك7سنين وتاخد رضاعه روح غير بمبرز ترا عملتها علي نفسك ياكلب الديره مبرد علي اطفال ما تنسا نفسك وانت ملازم الديره يومين بسببي اقولك قل زق ولا تحكي كتير انا معلم عليكو سيرف…

• بتوفيق انشاء الله وافضل حال لنا ولي السيرفر الرائع

• ياريت الكل يكلم الاخت OXOXوالاخ Hun ليسو لنا التجاره في الاغراض دي

• الوصول مستوي120

ELTININ1 - - قسم الفيديو والصور

مشاركة

اقتبس من NikoTen: “بطللللللللل ” لاحول ولا قوه اله بلله بطلك ياحب

• اقتبس من Victor: “انا مو NKD ي طفل + من بعد ما جا نيكوتين يبي يبارزك ماطلعت من الدايره .” ههههههههههههههه خليك مقهور يانكد يكفي اني ما الكل تبن المدينه كلها وحبسك داخل الديره وكلو ف الفديو

• اقتبس من JMR: “اقتبس من ELTININ1: “اقتبس من Victor: “الى الان مافي مستوى ، لو صورت مقطع وانت تبارز شخص من لفل 115 وفوق وفزت عليه ( راح اعلن اعتزالي واعترف انك بطل قدام الكل ) لكن الى الان كل مقاطعك على لفلات 80 لو شفنا شي يستاهل نقدرك لكن انت فشلت نفسك واحرجت OXO لأنك تهديها مقطع عباره عن فشل بكل بساطة + انت رديت على بكل وقاحه وقلة ادب ( اتمنى من الادارة إمعان النظر في كلامي وكلامه واجراء الحق مع الاعب ) سلام . ” هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خليك علي نارك يانكد …

• اقتبس من JMR: “طيب وش ررايك تدخل السيرفر الحين وتقابلني زي الرجال وبدون كثرة كلام؟” خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انت ياكلب الديره شوف الفديوهات واستمتع فقط youtube.com/watch?v=VHfb1ZKouTw&t=29s تمعن النظر في الارقام والهروب انتا لسه ليك عين تتكلم خليك داخل ديرتك ما اسمع لك حس ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه youtube.com/watch?v=4qcZDh6O4QI&t=11s

• اقتبس من Victor: “الى الان مافي مستوى ، لو صورت مقطع وانت تبارز شخص من لفل 115 وفوق وفزت عليه ( راح اعلن اعتزالي واعترف انك بطل قدام الكل ) لكن الى الان كل مقاطعك على لفلات 80 لو شفنا شي يستاهل نقدرك لكن انت فشلت نفسك واحرجت OXO لأنك تهديها مقطع عباره عن فشل بكل بساطة + انت رديت على بكل وقاحه وقلة ادب ( اتمنى من الادارة إمعان النظر في كلامي وكلامه واجراء الحق مع الاعب ) سلام . ” هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خليك علي نارك يانكد مش هريحك ولا الاداره هتعطيك وجه خلي…

• اقتبس من NikoTen: “على لفلات كم هههههههههههههه طيب بما انو انتا بطل ليه ما ترد على طلبى ؟ ” ما انت حظك ان الفديو حقك راح مني وانا اعطيك اصبع ب22الف يطرقع علي قفاك ههههههههههههههههههههههههههه

• NikoTen JMR Victor Mashakeel RoOoOo7 JreeemH NKD alskran45 Dm3TkQ8 احب اقلكو رساله حلوه خليكو منقهرين مني يكفي اني معلم عليكم وقتلكم وفضحكم في الفديوهات خليكو علي ناس من كينج السيرفر التنين ومارح ارد علي اطفال ب عمر ابني الصغير رحو اتعلمو متن2 الاولي وتعالو لاعبوني يلا برب اول فديو youtube.com/watch?v=VHfb1ZKouTw تاني فديوyoutube.com/watch?v=4qcZDh6O4QI اترككم تستمتعون ب الارقام والسدح الي فيها هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه…

• اقتبس من NikoTen: “طبعا جالى رد همس من قبل الاخ الفاضل التنين يقوول : kBaUST2_RIus1kGlNJVhcA.png وبعد لحضات من بعد الهمس طلبتو نداء بس اكيد لسانو انقطع او اكلو البس jR2Mj0xxSOGX9U88TLIcJQ.png سؤال : مومسوى بطل انتا ليه بتخاف ترد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ” يب خليك والع ومنقهر مني انا اصلا خارج السيرفر لولو دخلت بخليك تنسا اسمك انت وكلب المدلل حقك نكد ولا تنسا اني معلم علي قفاك انت وروح الي تتكلم تجي تشوف فضيحيتها هنا اخرها مني تنام مثلكو

• اقتبس من JMR: “اقتبس من NikoTen: “طبعا جالى رد همس من قبل الاخ الفاضل التنين يقوول : kBaUST2_RIus1kGlNJVhcA.png وبعد لحضات من بعد الهمس طلبتو نداء بس اكيد لسانو انقطع او اكلو البس jR2Mj0xxSOGX9U88TLIcJQ.png سؤال : مومسوى بطل انتا ليه بتخاف ترد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ” ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يرجال هذا كلب شهره يبي يشتهر بأي طريقه يصور ع لفلات80 ويقولك دعست امواج يبي يشتهر على ظهر الرجال بس انا اقوله لو هو …

• اقتبس من NikoTen: “طبعا جالى رد همس من قبل الاخ الفاضل التنين يقوول : kBaUST2_RIus1kGlNJVhcA.png وبعد لحضات من بعد الهمس طلبتو نداء بس اكيد لسانو انقطع او اكلو البس jR2Mj0xxSOGX9U88TLIcJQ.png سؤال : مومسوى بطل انتا ليه بتخاف ترد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ” خليك ب قهرك انا خارج السيرفر اصلا يكفي اني حارقك

• اقتبس من NikoTen: “بما انك مسوى بطل ابى رد منك على الموووضوع دا بطالب اللاعب التنين مبارزه ” قلت لك انا معلم علي قفاك مو هعطيك شرف مبارزت زعيمك التنين خليك مقهوم وفي نار هههههههههههههههههههههههههه