أحدث النشاطات

هذا الموقع يستخدم الكوكيز. استمرارك لتصفح الموقع يعني موافقة على استخدام الكوكيز الخاص بالموقع.تفاصيل أكثر

• ELTININ1 -

رد على الموضوع بطالب اللاعب التنين مبارزه.

مشاركة
    اخرك تهايط معا كلاب النداء NKDوامثاله ويتعلم عليك ده نهايتك معي ما ببارز فاشلين وكل واحد عارف تمامو وانتا مش من مستويا اصلا يلا طير ياحماده :P :P :P :P
  • ELTININ1 -

رد على الموضوع مش قلتلك الي اوله كفته اخره سيخ سحل المهايطين NKD_SAMM_ Dm3TkQ8.

مشاركة
    اقتبس من NikoTen: “واليوم جا الى وهجم عليا وانا فى عتاد ننينجا وقتلنى وفى الاخير يقلى مص طيب تعال واجهنى ” ما بعطيك شرف انك تبارز عمك التنين يكفي اني معلم علي قفاك
  • ELTININ1 -

مشاركة
    اقتبس من NikoTen: “العنوان واضح اطالب التنين مبارزه وكل شى مسموح لو فيك رجوله تعالى وانا اعترف انك اليوم قتلتنى بس كيف ؟ هجمت عليا وانا فى
  • ELTININ1 -

مشاركة
    اقتبس من JMR: “
    يرجال توه من شافك سجل خروج تبيه بعد يرد؟
    لفلات 80 مو قادر يقتلهم , ويهرب دائره ومصور عليه انا
    وهو لو رجال م يهرب لمن يشوفك هههههههههههههههههههههه
    اصبعه 5 الاف بدون لا افعل شي
    ” شوف فضيحتك ولا تحكي وانتظر فديو…
  • ELTININ1 -

مشاركة
    احب اقولك كلخرا انا سدحك اليوم بي دومه انت لهدرجه محروق مني ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  • RoOoOo7 -

أعجب بمشاركة NikoTen في موضوع بطالب اللاعب التنين مبارزه.

إعجاب (مشاركة)
    المشكله لمن هجم عليا وانا فى عتاد ننيجا قتلنى وقلى مص وقلى برفع فديو كفو منتدى ولمن نديت عليه سجل خرووج لهيك اطالب فيه وجه لوجه قدام الكل من شان يعرف مين اسيادو
  • RoOoOo7 -

أعجب بمشاركة JMR في موضوع بطالب اللاعب التنين مبارزه.

إعجاب (مشاركة)
    يرجال توه من شافك سجل خروج تبيه بعد يرد؟ لفلات 80 مو قادر يقتلهم , ويهرب دائره ومصور عليه انا وهو لو رجال م يهرب لمن يشوفك هههههههههههههههههههههه اصبعه 5 الاف بدون لا افعل شي
  • NikoTen -

مشاركة
    المشكله لمن هجم عليا وانا فى عتاد ننيجا قتلنى وقلى مص وقلى برفع فديو كفو منتدى ولمن نديت عليه سجل خرووج لهيك اطالب فيه وجه لوجه قدام الكل من شان يعرف مين اسيادو
  • JMR -

مشاركة
    يرجال توه من شافك سجل خروج تبيه بعد يرد؟ لفلات 80 مو قادر يقتلهم , ويهرب دائره ومصور عليه انا وهو لو رجال م يهرب لمن يشوفك هههههههههههههههههههههه اصبعه 5 الاف بدون لا افعل شي
  • NikoTen -

نشر موضوع جديد: بطالب اللاعب التنين مبارزه

موضوع
    العنوان واضح اطالب التنين مبارزه وكل شى مسموح لو فيك رجوله تعالى وانا اعترف انك اليوم قتلتنى بس كيف ؟ هجمت عليا وانا فى عتاد نينجا ههههههه على العموم لو فيك رجوله تعال بارز وجه لوجه ونشوف مين الى بدو يوكل التانى انتظر ردك
  • NikoTen -

رد على الموضوع مش قلتلك الي اوله كفته اخره سيخ سحل المهايطين NKD_SAMM_ Dm3TkQ8.

مشاركة
    واليوم جا الى وهجم عليا وانا فى عتاد ننينجا وقتلنى وفى الاخير يقلى مص طيب تعال واجهنى
  • NikoTen -

رد على الموضوع السلام عليكم عندي اقتراح المفروض يكون في السيرفر من زمان.

مشاركة
    10/10
  • Hamoudi -

رد على الموضوع السلام عليكم عندي اقتراح المفروض يكون في السيرفر من زمان.

مشاركة
    10/10
  • ELTININ1 -

نشر موضوع جديد: السلام عليكم عندي اقتراح المفروض يكون في السيرفر من زمان

موضوع
    الاقتراح هوه عباره عن زياده التجاره في السيرفر تجاره 1.دفاع التنين 2.هجوم التنين 3. حياه التنين 4.معركه محرجه 5.معركه خارقعه 6.ذكاء التنين لان…